• Cardio Attack

    CARDIO ATTACK - Program nastawiony na maksymalne spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia prowadzone są w postaci kilku powtarzanych modułów podczas których wykonujemy kilkanaście ćwiczeń w krótkich jednostkach czasowych. Intensywność ćwiczeń waha się pomiędzy 60-90% indywidualnej wydolności a ich stopień techniczny jest mało i średnio skomplikowany. Sprawia to, że zajęcia przeznaczone są dla wszystkich bez względu na stopień aktywności i zaawansowania.
  • Aktywny senior

    Opis zajęć

    AKTYWNY SENIOR - to zajęcia gimnastyki rehabilitacyjno-zdrowotnej, dostosowane do wieku uczestników z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego. Tego typu trening zwiększa masę i silę mięśni, tym samym usprawnia ruchowo, ma korzystny wpływ na gęstość kości, co ma szczególne znaczenie dla osób zagrożonych lub chorych na osteoporozę. Gimnastyka dla osób starszych prowadzona jest w odpowiednim tempie, zawsze dostosowana do możliwości ćwiczących.

    • Marian

      marian

  • Butt Sculpt

    BUTT SCULPT – rzeźbienie pośladków. Pragniesz mieć piękną, jędrną pupę i wyglądać seksownie na plaży? To ćwiczenia dla Ciebie! To trening przeznaczony dla osób, których priorytetem są zgrabne nogi i mocne wyrzeźbione pośladki. Proponowane ćwiczenia doskonale wysmuklą Twoje uda i nadadzą ładny kształt pośladkom dzięki różnorodnym ćwiczeniom zarówno fitnesowym, siłowym, cardio jak i elementom stretchingu. Zajęcia przeznaczone dla każdego bez ograniczeń.
    • Karolina C.

  • BHB

    BHB - Zajęcia przeznaczone dla osób, którym zależy na kształtowaniu i modelowaniu dolnych partii mięśniowych. Są to nieskomplikowane ćwiczenia, z dużą liczbą powtórzeń na takie grupy mięśniowe jak: brzuch, pośladki i uda. Na tych zajęciach pracujemy nad jędrnym ciałem oraz harmonijnym wyglądem mięśni. Zajęcia dla początkujących. (55 min.)
  • Brazylijskie pośladki

    BRAZYLIJSKIE POŚLADKI - Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na uda i pośladki. Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, rozbijają cellulit, ujędrniają i wysmuklają uda, a także pośladki i brzuch. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne.
    • Gosia

  • Brzuch + Stretching

    About

    BRZUCH+STRETCHING - Wspaniały trening który sprawi, że Twój brzuch będzie płaski i wyrzeźbiony .Trening połączony z stretchingiem, który pozwala w pełnym zakresie rozciągnąć uelastycznić i nadać ładny kształt wszystkim partiom mięśniowym. Zajęcia te są świetnym uzupełnieniem treningu siłowego.

    • Dagmara

    • Michał

  • Cross Fitness Man (tylko dla Panów)

    Opis zajęć

    CROSS TITNESS MAN ( tylko dla Panów) -  trening crossfit w wersji tylko dla Panów, usprawniający wszelkie cechy motoryczne. Intensywne, ogólnorozwojowe zajęcia, mocno pobudzające metabolizm i ułatwiające pozbycie się niechcianej tkanki tłuszczowej. Stanowi idealne uzupełnienie treningu siłowego.

    • Marcin H.

  • Cross Fitness

    Opis zajęć

    CROSS FITNESS - Trening wytrzymałościowo - siłowy, którego celem jest uzyskanie lepszej sprawności fizycznej całego organizmu. To optymalne rozwiązanie dla osób, które znudzone są rutyną codziennych ćwiczeń, zależy im na szczupłej sylwetce, spalaniu tkanki tłuszczowej, poprawie gibkości, wytrzymałości, wydolności oraz wzmocnieniu i wyrzeźbieniu ciała. To sportowe wyzwania i przełamywanie własnych barier.

    • Adrian

    • Kamil

  • Fit Fight (obowiązują zapisy)

    Opis zajęć

    FIT FIGHT- zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym z elementami sportów walki. Dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień sprawności fizycznej. Podczas treningu korzystamy z przyrządów bokserskich, wzmacniamy i wyszczuplamy ciało, poprawiamy kondycję.

    • Agata

    • Ewa

    • Michał

  • Fizjotrening

    Opis zajęć

    Fizjotrening - to nowatorski trening wzmacniający najczęściej osłabione mięśnie oraz doskonałe przygotowanie do innych aktywności fizycznych.
    To bezpieczne i intensywne zajęcia z użyciem ciężaru swojego ciała, piłek, gum i kettlebell.
    To zajęcia dopasowane do umiejętności każdego uczestnika.
    To innowacyjne połączenie treningu funkcjonalnego oraz rehabilitacji ruchowej.
    To zajęcia dla wszystkich, bez względu na stan zdrowia i kondycję. Szczególnie polecany dla osób z siedzącym trybem życia, po urazach i kontuzjach, ze zwyrodnieniami oraz wadliwą postawą.

    Fizjotrening wzmacnia przede wszystkim mięśnie posturalne (brzuch, pośladki, grzbiet) oraz nogi, ponadto pomaga utrzymać prawidłową postawę.
    Najprędzej widocznymi efektami fizjotreningu są: znaczna poprawa ogólnej sprawności, redukcja napięć oraz kształtowanie sylwetki. Regularne ćwiczenia podczas tego treningu ułatwiają utrzymywanie prawidłowej postawy na co dzień.

    • Agata

  • Kettlebell Class

    Opis zajęć

    KETTLEBELL CLASS - Popularny na zachodzie, po raz pierwszy w Szczecinie. Trening z użyciem odważników Kettlebell to niezwykle skuteczna metoda treningu funkcjonalnego. Ćwiczenia z Kettlebell budują siłę i wytrzymałość mięśniową, spalają tkankę tłuszczową modelując sylwetkę oraz zwiększając wydolność tlenową organizmu ( kondycję). Trening ten wzmacnia mięśnie, eliminując bóle pleców i stawów, poprawia postawę, polepsza ogólne samopoczucie, dodając energii. Odpowiedni zarówno dla kobiet i mężczyzn bez względu na wiek i kondycję fizyczną.

    • Marcin

  • Power Functional Training

    Opis zajęć

    POWER FUNCTIONAL TRAINNING - Zajęcia mające na celu pomóc każdemu klientowi w codziennych czynnościach życiowych. Wzmacniają pracę mięśni posturalnych, głęboko położonych, całego centrum tułowia oraz pracę naszego serca i układu krwionośnego. Celem zajęć jest też dbanie o korektę postawy, mocny brzuch i stabilna postawa ciała. W tych zajęciach każdy znajdzie coś dla siebie, aby poczuć się mocniejszym i zdrowszym.

    • Artur

  • Płaski brzuch

    Opis zajęć

    PŁASKI BRZUCH - Ćwiczenia mające na celu wzmocnienie mięśni brzucha i spalenie tkanki tłuszczowej oraz wysmuklenie talii. Pierwsza część zajęć składa się z intensywnego treningu cardio który ma na celu podniesienie tętna i rozgrzanie mięśni w celu spalania tkanki tłuszczowej. Druga część to intensywne wzmacniania i kształtowania mięśni brzucha. Zajęcia kończy 5-minutowy stretching.

    • Michał

  • Pilates

    Opis zajęć

    PILATES - Ćwiczenia bez choreografii ćwiczenia wzmacniające całe ciało, w szczególności głębokie partie mięśni. Niezwykle efektywne ćwiczenia inspirowane jogą, baletem oraz ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest spinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni (streching). Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, która wprowadza w dobry nastrój i pozwala pozbyć się napięć mięśniowych. Dzięki precyzyjnym i spokojnym ruchom można wysmuklić sylwetkę, rozciągnąć mięśnie oraz wzmocnić brzuch. Ponadto poprawia się równowaga i świadomość ciała. (55 min.)

    • Adrian

    • Agata R.

    • Bogusia

  • Pump

    Opis zajęć

    PUMP- Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem sztang. Jego celem jest wzmocnienie i kształtowanie większości grup mięśniowych oraz spalanie tkanki tłuszczowej zakończony jest ćwiczeniami na mięśnie brzucha ,oraz krótkim stretchingiem, nie zawiera żadnej choreografii, bez względu na płeć i wiek oraz poziom sprawności fizycznej. (55 min.)

    • Dagmara

  • Kamienna rzeźba

  • Full Body Shape

  • Spinning

    Opis zajęć

    SPINNING - Trening idealny zarówno na podniesienie wydolności, jak i spalenie tkanki tłuszczowej. Zawierający wszystkie techniki jazdy na rowerze. Wpływa korzystnie na rozwój układu krwionośnego i oddechowego oraz daje możliwość kształtowania sylwetki. To co w nim pokochacie, to fakt, że szybko przynosi widoczne efekty.

    • Dagmara

    • Ewa C.

    • Michał

  • Body Sculpt

    Opis zajęć

    BODY SCULPT - rzeźbienie ciała. Trening o wysokiej intensywności angażujący wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia wykonywane są bardzo dynamicznie i z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu ( hantle, ketle,gumy i sztangi). Obciążenia dobierane są w zależności od stopnia zaawansowania ćwiczącego co pozwala na stopniowe budowanie siły i wydolności już od pierwszych zajęć. Zajęcia prowadzone są w systemie interwałów z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych z dużą ilością powtórzeń. BODY SCULPT zapewni Ci doskonałą rzeźbę, wspaniale zarysuje mięśnie i zredukuje tkankę tłuszczową i zapewni dawkę endorfin na resztę dnia.

  • Zdrowy kręgosłup

    Opis zajęć

    ZDROWY KRĘGOSŁUP - To trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wyrównywaniu napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, jego stabilizacja oraz silne mięśnie grzbietu – to główne zalety zajęć. Specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń pozwala złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegać ich pogłębianiu. To znakomita przeciwwaga dla siedzącego trybu życia. Są to zajęcia dla wszystkich, niezależne od grupy wiekowej. (55min)

    • Agata R.

    • Marian

      marian

  • Najbliższe zajęcia:

    No upcoming classes for today